Kuvaus
Menettely:
Kajaanin kaupungin koulutusliikelaitos pyysi 25.3.2022 päivätyllä tarjouspyynnöllä tarjouksia Yhdessä kohti Kainuun matkailun tulevaisuutta: Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän koulutus. Sosiaalisen median mahdollisuudet liiketoiminnassa vuodelle 2022.
Hankintamenettely on rajoitettu. Hankinta on pienhankinta.
Tarjouspyyntä lähetettin kuudelle (6) yrityksille sähköpostitse:
- PING Helsinki Oy
- Eduhouse Oy
- Kuulu Oy
- Avalon Oy
- Management Institute of Finland MIF Oy
- LM Someco Oy
Määräaikaan 24.4..2022 klo 12 mennessä jätettiin kaksi (2) tarjousta. Tarjouksensa määräajassa jättivät:
- PING Helsinki Oy
- Markkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy
Tarjoukset avattiin 24.4.2022.
Tarjouksia arvioitiin kolmessa vaiheessa: tarjoajien kelpoisuuden arviointi, tarjouspyynnön mukaisuuden arvointi ja tarjousten hinta-laatuvertailu. Vertailutaulukko liitteenä 2.
Kaikki tarjouksen jättäneet ovat laatineet tarjouksensa pyydetyllä tavalla ja tarjousten liitteenä on vaaditut todistukset.
Päätöksen perustelut:
Kokonaistaloudellisen edullisuuden peruste on paras hinta-laatusuhde.
Suoritetun vertailun perusteella ja tarjouspyynnössä ilmoitettujen valintaperusteiden mukaisesti Kajaanin kaupungin koulutusliikelaitoksen sopimustoimittajaksi on valittu seuraava toimittaja:
- PING Helsinki Oy
Hankinnassa noudatetaan julkisten hankintojen yleisiä sopimusehtoja JYSE 2014 palvelut (päivitysversio 2017).
Hankinnasta tehdään kirjallinen hankintasopimus valitun toimittajan kanssa. Sopimus allekirjoitetaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman ja sopimus päättyy ilman erillistä irtisanomista sopimuskauden päättyessä.
Yritysvaikutusten arviointi:
Valittu toimittaja ei harjoita toimintaansa paikallisesti ja näin ollen hankinnalla ei ole suoranaisia vaikutuksia alueelliseen yritystoimintaan ja työllisyyteen.
Lisätietoja antaa: Anna Shevchenko, anna.shevchenko@kao.fi