Perustelut
Kajaanin Mamselli -liikelaitoksen asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin sähköisesti Forms -kyselynä 1.–12.11.2021. Kysely kohdistettiin toisen asteen oppilaitosten, opiskelijaravintola FoX:n, Kajaanin ammattikorkeakoulun ja liikuntalaitosten asiakkaille. Kyselyyn vastasi 149 asiakasta. Asiakastyytyväisyyskyselyn kokonaistulos oli 4,19 asteikolla 1–5.
Erinomainen asiakaspalvelu ja henkilökunnan ystävällisyys ovat vastaajien mielestä edelleen Mamsellin ykkösvahvuus. Asiakkaat toivoivat ruoan makuun parannusta ja salaattivalikoimaan monipuolisuutta. Ruoasta ja kasvisruoasta tuli myös hyvää palautetta. Ammattioppilaitoksen ja lukion opiskelijoiden salaatin syönti on lisääntynyt edelleen edelliseen vuoteen verrattuna. Opiskelijoista syö salaattia päivittäin 66 % vastaajista. Asiakkaat olivat tyytyväisiä tilojen siisteyteen ja niiden säännölliseen puhdistamiseen.
Mamsellissa suunnitellaan kehittämistoimet asiakaspalautteiden pohjalta.
Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset esitellään tarkemmin kokouksessa.